Quantcast
Browsing all 36 articles
Browse latest View live

Start

Vandaag de aftrap gedaan ! Het huis is nu officieel verkocht en ik ben op reis. Voorlopig sta ik met de camper op de Hereweg , onder de zorgzame vleugels van Ruurdtsje en Guido ! Nu rustig bijkome

vertrokken

Donderdag , 14 januari dan eindelijk Bergen op Zoom achter me gelaten. Dat was wel een apart gevoel, alsof ik als een klein kind voor het eerst alleen naar de bakker mocht gaan. Alleen op stap nieuw

Terp Apel

Ik tuf lekker met mijn campertje met een snelheid van 90 tot 100 richting Ter Apel. Van woensdag op donderdag is helaas mijn oom overleden, na een slopende ziekte heeft zijn lijf het opgegeven. Het

reis met Frank

Dinsdag ,19 januari , was de begrafenis van Ome Henk . Altijd weer bijzonder om te mogen ervaren en te zien hoe belangrijk onze rituelen zijn om goed afscheid te kunnen nemen. De speeches van Alice

Update vanuit Frankrijk

Even geüpload vanuit Berkel want de website lag er even uit maar mama had het mij al gemaild dus bij deze kunnen jullie het ook weer lezen :) Op het moment dat ik dit schrijf ben ik net aangekomen

dinsdag 2 februari

Maandagavond nog even heerlijk gegeten in Colombiers. Mijn favoriet : coquilles ! en als hoofdgerecht kabeljauw. Heerlijk klaargemaakt ! Vanochtend genoten van het zonnetje op de camping.

Katharenstreek

Zo eindelijk een mac donalds , de katharenstreek is nog echt leeg. Wat ook heerlijk is uiteraard. Ik zal jullie weer een beetje op de hoogte brengen van mijn avonturen. Ik typ nu snel dus bij voo

Einde katharen

Gisteren mijn rondje Katharen streek afgerond. In mijn laatste verslag had ik al gezegd dat ik nog in Limoux zat. De regen was inmiddels verdwenen en het was zelfs weer mooi weer. Dus ik ben toch

Spanje

Ik heb al een tijdje geen internet meer gehad voor mijn pc. En ook geen stroom dus het wordt even een inhaalrace over waar ik nu ben. Daar ben ik dan al niet meer maar weten jullie wel waar ik ben g

View Article

Verjaardag aan de spaanse kust.

Dinsdag toch maar vertrokken van de camping in Villanova dePrada De douches waren koud, de ruimte was wel goed verwarmd. Een rokende schoonmaakster . Ik mocht niet eten in het restaurant, dat

korte update :)

Toch nog even snel een tussenberichtje , anders maken jullie je misschien zorgen? Niet nodig, ik heb even heerlijk op camping los Pinos in Peniscola gestaan. Fijne camping, net sanitair en aar

Naar Valencia en Zuid Spanje

Mijn laatste berichtje hier was even snel gemaakt zodat jullie een beetje weten waar ik uithang. Nu heb ik even wat meer tijd en zal iets meer vertellen. Peniscola was dus geweldige camping (lo

Laatste dagen in camping el zorro, granada , anteq

Op vrijdag was ziva aangevallen, op woensdag hebben we weer alles gedaan wat we wilden en het lijkt allemaal goed te gaan. Woensdagochend , 9 maart voor het eerst de 4 km hardgelopen en vanmiddag ee

Ronda

Dinsdagochtend 15 maart met Ziva rondom Ronda gewandeld. Ik voelde me zo stijf deze dag ( en dus een beetje oud ?) Maar even later realiseerde ik me dat ik gewoon spierpijn heb van de zondagwandel

El Puerto de Santa Maria en Cadiz

Woensdag 16 maart gearriveerd in El Puerto de Santa Maria. Leuke en nette camping aan het strand en aan de rand van het dorp. Dorp heeft een grote haven, veel watersporten, botenbouw , n de streek

Puerto de sante Maria en Sevilla

De camping in Puerto de sante maria beviel heel goed maar werd een beetje vol. Beetje hutje mutje en als er dan ook caravans met voortenten naast me komen te staan wordt het wel erg luidruchtig. Er

El Rocio

Even wat meer informatie over El Rocio, achteraf had ik er wel iets over gelezen dat deze plaats bestond maar aangezien ik een beetje slecht ben in namen onthouden was dit een verrassing. En ik wa

Laatste dagen Andalusie

Het is hier super mooi weer ! Laat ik het maar even goed insmeren ! Bijna te warm op in de zon te zitten vanmiddag. Heb maar een schaduwplekje opgezocht. Vandaag ( dinsdag ) even weer culture

Portugal

Eventjes tijdelijk afscheid van Spanje, in ieder geval van Andalusie. Wat me overigens op is gevallen van Andalusie is dat er erg veel aan natuurherstel wordt gedaan. En over het algemeen ziet al

Eerste dagen Algarve

Ik heb een aantal dagen rondgereisd zonder stroom en internet dus heb even wat in te halen. Ik zal vast en zeker een en ander vergeten maar dan haal ik later wel in in mijn verhalen.Tavira vond ik een